my man, the perfect one

jag fick ett mejl häromdagen. ett kedjebrev visserligen men det fick mig att stanna upp och läsa igen.

hitta en kille som säger att du är vacker och inte att du är bra
.. som ringer upp dig fast du slängt på luren
.. som stannar uppe bara för att se dig sova

hitta killen som kysser dig i pannan
.. som vill visa upp dig för hela världen
.. som håller din hand inför sina vänner

hitta killen som regelbundet påminner dig om hur mycket han älskar dig
och om vilken tur han har som får vara med dig
och som säger till alla sina vänner:
"det är hon.."

det fick mig att inse att jag har hittat just den killen. min baby är som tagen från den texten, varenda ord stämmer. man säger att "ingen är perfekt". men han är faktiskt det. iallafall för mig och det är det enda som betyder något.


Kommentarer
Postat av: maria

Ni är perfekta för varandra gumman.!! Hoppas allt är bra med er alla. Saknar er , puss å kram. / maria

2008-11-19 @ 08:06:45
Postat av: liza

det är jag som har lärt han.... haha

Postat av: anna

maria: tack! allt är bra och vi saknar er också :)



liza: haha jag kan tänka mig det ;)

2008-11-23 @ 21:53:56
URL: http://jooonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback