rubriktorka

idag är det fredag, skönt.
igår på jobbet var det kaos. fler pallar med varor kom innan vi ens fått undan dom andra. så för närvarande står det kanske 10 orörda pallar inne i butiken. men men inte mycket att göra åt. vi jobbar ju så fort vi kan liksom. igår var en bra dag, ena chefen var på bra humör och skojade osv (han brukar kunna vara jäävligt sur) och den andra chefen ringde och berömde mig för det jag gjort innan jag var ledig. sånt är kul tycker jag, då vill man kämpa vidare!

dock hade jag en jävla huvudvärk hela eftermiddagen/kvällen igår, så från det att jag kom hem orkade jag inte bry mig om något alls.

siss är hos sin loverboy i linkan (linköping) i helgen ;) så jag är kattvakt åt hennes fissar. annars vet jag inte vad som händer den här helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback