the greatest time is now

igår åkte baby och jag upp till stockholm för att hämta upp emma vid tåget :) ett jävla cp snodde min parkeringsplats mitt framför ögonen på mig, jag skrek och var helt tokig! (för er som inte vet så är parkeringen utanför centralstationen liiiiiten, med knappt 25 platser, och bilar som kommer hela tiden och vill ha plats.) ställde mig iallafall tillslut där man inte får stå, men hey hur ofta bryr jag mig egentligen? haha.

idag var emma och baby nere en stund på mitt jobb och hälsade på. sen blev jag och baby bjudna på mat, då det var emma som var kock idag :) pasta med en god sås och baguette blev det, yummie. nu på kvällen har jag och emma "firat" lillördag med cider och grogg, alltid trevligt haha ;)
imorgon har vi planerat skärholmen på förmiddagen. på fredag blir det kanske antingen middag med siss och nicke, eller bio. det visar sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback