hösten skrattar åt mig bakom hörnet

stallet stod på schemat idag. fibi ska sättas igång igen och frida har all sin koncentration på my, så nu kommer det bli en hel del tid i stallet för min del. som fridas "alltiallo" vet man aldrig när man får rycka in ;) kommer ihåg en tävling när jag höll en jobbig fibi i ena handen, barnvagnen med en mammig loke i andra handen samtidigt som jag skulle fota när frida hämtade sitt pris. haha nästan kaos. jag kan informera att mackan jag åt på tillslut hamnade på backen.

iallafall så var det underbart att vara tillbaka i sadeln igen! fibi har blivit som en helt annan häst sen hon blev på tjocken, så myysig :) efter ridturen blev det en del stallgöra, jag har dom gamla musklerna kvar iallafall, haha.

väl hemma igen blev det träning och sen en vaaaarm dusch, hösten kryper innanför våra väggar alltså. mer värme i elementen tack.

nej nu är det snart käk och NavyCIS. top model ikväll också
tjing!


Kommentarer
Postat av: Moa

Hallo anna! hehe, jag kan se kaoset framför mig :)Jag har också kikat på TopModel idag, tror jag är smått beroende av det programmet :)Kul att kika i din blogg.

Postat av: anna

haha jag är också beroende av top model, final snart ju! vad kul att du tycker det, jag kollar i din varje dag :)

2008-09-30 @ 21:19:54
URL: http://jooonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback