måndagen den femtonde september

idag bar det av till skärholmen för att jag skulle köpa vinterjacka och skor.
jag hittade en skinnjacka som jag ville ha, men den fanns inte i min storlek. typiskt. så får kolla vidare uppe i sundsvall eller inne i stockholm.

köpte iallafall eskimå-stövlarna som jag ville ha, finally! mycket billigare än planerat också, me like :) köpte lite benvärmare och knästrumpor också, då alla mina från förra året är borta. så så fort jag har köpt min skinnjacka, som jag ska ha, så är jag redo att möta hösten/vintern.

träningsvärk har jag idag också, var heelt slut igår efter jag tränat. armar, mage, ben, rumpa. you name it, jag har ont överallt, haha. men ska träna idag också. försöker göra lite varje dag så blir det nog bra.

today;   jeans, gina tricot.   tröja, gina tricot.   kofta, hem ljuva hem.   skor, intersport



jag älskar dennis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback