onsdagen den sjuttonde september

precis kollat på top model.
ska snart träna som vanligt :)
ökade motståndet på crosstrainern igår. var som att springa i kraftig uppförsbacke hela tiden, heeelt slut efter det.

jag, papi och baby åkte upp till kungens kurva förut, för att kolla på nya buskar att ha på tomten. så nu har dom ändrat hastigheten på motorvägen också, från 110 km/h till 100 km/h. men snälla nån?! dom hade ju kunnat öka till 120 km/h istället! jag klarar verkligen inte av att köra sakta på motorvägen lika lite som jag klarar av att köra 30 km/h inom hela järna. nu får dom seriöst skärpa sig. pappa berättade även att dom ska bygga om så att motorvägen mellan södertälje och stockholm ska bli trefilig hela vägen, inte bara sista biten. bra! då kanske äntligen köerna släpper lite iallafall..


jag längtar tills på lördag, då det blir utgång för att fira nattas tjugoårsdag :)

nu ska jag gå och träna, sen ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på film med baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback