skhlm - the capital of shopping

nej det är inte något jag hittat på, skylten för skärholmens centrum säger så.
var där en sväng med sara idag. köpte lite kläder, alltid behövligt :)

väl hemma igen så började jag tvätta forden. utvändigt och invändigt. hann dock inte klart så får fortsätta imorgon igen. kvällen spenderades med siss i södertälje. hittade äntligen en jacka!! självklart köpte jag den :) så nu är jag fattig, men glad för att jag äntligen har en, så som jag letat. Blend blev min räddande ängel :)

nu springer jag mellan datorn och tv.n, är ju top model så.


jag kan inte sova på kvällarna längre
jag vill ha dig vid min sida hela tiden, för alltid.
du är min prins, du är min superhjälte baby <3


Kommentarer
Postat av: sara

du ser man ska inte ge upp =)

Postat av: anna

haha ne verkligen inte, den enda affären jag inte tittat i typ :)

2008-09-29 @ 22:42:25
URL: http://jooonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback