solen skiner, katterna spinner

jag är så tråkig när det gäller rubriker i bloggen, endast datum typ. ändring eller nåt.
helgen har varit great :)
barnvakt i fredags mellan 6.30 - 13.30. gick hur bra som helst. han sov mest så.
på kvällen blev det middag hemma hos faster och börje :) mycket trevligt! blev en hel del vin och annan dricka ;) klockan var rätt mycket när jag, papi och baby börjar vingla den kilometerlånga vägen hem, haha.

lördagen var bakisdag, en visit till stallet med siss, och på kvällen blev det promenad med sara :)
nu idag har jag jobbat, inte min helg men hoppade in snäll som jag är. vi har gjort om bland kläderna heela dagen, så nu är jag helt slut! men är iallafall glad att solen skiner.

höstkort tagna på våran tomt

baby åkte hem idag. grät som vanligt. typiskt mig. burmans hade varit i tallin så dom hämtade honom på vägen hem. längtar så mycket tills han kommer tillbaka!
 - hold my hand baby and we will never fall apart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback