tisdagen den sextonde september

ikväll är det top model igen, yes.
ska även träna efter det och kolla på legally blonde, den är ju störtskön ;)
har träningsvärk från igår, det går framåt gott folk, haha

jag har hittat en lång ljusrosa kofta på gina tricot som jag vill ha. ska kolla efter den nästa gång jag åker dit :)

var nere och handlade på konsum förut, stod och pratade med sandra och nina. dom tycker jag ska gå ner dit på torsdag och prata lite, dom söker tydligen folk dit. så hmm, ja kanske att jag gör det.
har ju varit ledig ett tag nu sen jag sa upp mig från hem ljuva hem, så det börjar bli dags att skaffa jobb igen. helgerna på hem ljuva hem räcker inte, är så rastlös på veckodagarna..



kusin och tyra                                                     tyra                                         jag och tyra

Kommentarer
Postat av: sandra

Jaaa kom och sök jobb hos oss! Vi behöver få in lite vettigt folk!

Postat av: Anna

haha jaa vi får väl se :)

2008-09-16 @ 23:17:33
URL: http://jooonsson.blogg.se/
Postat av: sandra

tar jättegärna en promenad är ledig varje förmiddag fram till 16,00 så säg bara till!

2008-09-17 @ 14:56:36
URL: http://lillemannen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback