tisdagen den tjugotredje september

igår var jag hästvakt åt frida. maria skötte helgen men jag lovade att ta måndagen :) så åkte ut och tog hand om både fibi och my. det var så skönt att vara tillbaka i stallet, och att hästarna är tillbaka på Lundby. där trivs jag :)

idag var vi i skärholmen och i södertälje. ingen jacka den här gången heller.. ska börja kolla på internet och får väl beställa en i värsta fall. pappa sa att han är skyldig mig nåt sen jag fyllde tjugo, så han lovade att hjälpa till med jackan när jag hittar en :)

nu ska jag gå och kolla på top model :)

uppdaterad kl 22:04


nu har jag både kollat på top model och bakat :) bakade "kladdkakemuffins" med recept från
moas blogg tack för tipset :) dom blev jättegoda, så nu ska jag gå ner och bjuda baby och sen ska vi myyyysa <3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback