torsdagen den artonde september

gick en promenad med sandra och lilleman imorse :) riktigt trevligt faktiskt. det måste vi göra om! pratade om allt mellan himmel och jord kändes det som, skönt att få prata av sig lite :)

senare åkte jag och baby till skärholmen för en fortsatt jakt efter jackor. den här gången hittade jag några offer, men ingen satt så bra som jag ville.. men jakten fortsätter gott folk. kom däremot hem med en t-shirt från cubus, hårspray och örhängen från h&m och köpte dessutom ett spel till baby - bara för att jag älskar honom så mycket :)

har fixat lite med bloggen nu på kvällskvisten, men tänkte röra mig ner mot källaren nu och glo på tv med baby.
mina ben, mage och armar värker. träningen denna vecka börjar nog ta ut sin rätt tror jag, men that's life!


inga ord kan beskriva min kärlek till dig <3
  - tjugofemte oktober tvåtusensju: den bästa dagen i mitt liv. dagen jag äntligen fick börja kalla mig för din flickvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback