torsdagen den tjugofemte september

elva månader idag <3
elva underbara månader tillsammans med dig baby. det känns så rätt. allt känns så rätt.
jag älskar dig dennis burman


idag blev det smörgåstårta, så himla gott :)
"häll räkorna i ett durkslag" "vad säger du, ska jag inte låta dom drunkna?"
hahah tänk vad man hör det man vill höra ibland ;)

imorgon ska jag vara barnvakt åt lille thor. frida behöver jobba så då åker jag ut och passar den lilla. halv sju ska jag vara där, oh shit vad trött jag kommer vara, haha.
imorgon kväll ska vi till faster och börje. börje har fyllt sextio så det blir lite firande. ska bli trevligt :)

nu har jag precis kollat på top model, synd att lauren åkte ut, jag diggade henne på nåt sätt.
nu tänkte jag ta lite mer smörgåstårta och sen måste jag nog börja tänka på att sova tidigt. om jag ska orka med morgondagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback