en helt underbar helg

lördagen startades med häst&fölvakt i stallet. jag släppte ut dom och det var andra gången lilla ava var ute :) hon var så söt, sprang runt runt runt. efter ungefär två timmar ute, med två rymningar och två drutt ner i lerdiken så somnade hon så sött i solen vid sin mammas ben :)

efter stallet blev det en tur till stan med sara. vi drog förbi systemet för att kirra sprit till kvällen. men förutom det kom jag även hem med en rosa söt sommarklänning från H&M, och ett par sjysta skor från skopunkten. efter stan blev det en hel del åkandes då vi var chaufförer. men tillslut så hamnade vi hos mig, där det vankades grillning och cider, mycket trevligt :) tanken var att vi skulle upp till stockholm på krogen, men vi kom varken dit eller till södertälje. men jag klagar inte, det kändes inte som en krogendag ändå så. vi satt hemma hos mig och drack och hade trevligt istället :)

idag har jag inte gjort många knop. solen har varit framme hela dagen, så satt mest ute. spelade lite basket med pappa och dennis på eftermiddagen :)


fibi och ava                                                    ava somnade i solen                             mina nya skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback