måndag

jag är på jakt efter en ljus jeansjacka och ett par ljusa slitna jeans. det är två vårköp för mig. iallafall jeansjackan.

sen funderar jag på mitt hår. jag har ju varit mörkhårig i över en vecka nu. det har jag nog aldrig nämnt, men jag tonade iallafall håret i en brun/röd nyans, för att det inte skulle bli grönt. så nu tänkte jag låta det vara tills i maj/juni någongång. då tänkte jag ljusa upp det lite lite, så man blir sommarfräsch! alla säger att jag passar i färgen jag har nu, men jag tycker att det är lite för rött. men ska låta det vara nu ett tag som sagt.

idag var jag själv på jobbet, det är så tråkigt! ont i ryggen har jag också fått, mest från uppackningen av varor tror jag. imorse kunde jag inte ens klä på mig ordentligt, jobbigt!

nu ska jag tvätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback