tisdag

en dag fullproppad med saker att göra! vaknade med ett ryck imorse av att telefonen ringde. väl uppe så bestämde jag och pappa oss för att åka till plantagen och köpa jord. vi kom även hem med lite fröer. jag ska bland annat odla vattenmelon, haha. får se hur det går ;) pappa bjöd på donken och sen var det dags för jobbet.

efter jobbet åkte jag med siss för att storhandla. det vart lite bråttom för jag skulle till stallet på kvällskvisten också. men jag hann med allt jag skulle göra. i stallet satt jag i boxen medan jag väntade på frida. jag hade både Fibi och lilla Ava vid mig hela tiden. båda ville pussas och gosa. blev helt paff av att Ava är så framåt och modig som hon är. vi gosade ett bra tag och även frida blev förvånad och glad över att det går så bra. hon är ju inte mer än 5 dagar gammal. hon fick även gå sin första promenad en bit från stallet :)

det känns som att det blir väldigt mycket häst i min blogg just nu. men jag kan inte hjälpa det! hon är ju bara för go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback