tisdag 7 april

nu är det en vecka sen jag sist skrev. i lördags efter jobbet blev det en sväng till skärholmen med sara för att fixa lite inför kvällen. kvällen bjöd på middag hos sara med pizza och god dricka :) efter det blev det utgång i nyköping (efter lite letande) kvällen var kanon! vi blev bjudna på champagne och dansade hej vilt hela natten! en lyckad kväll helt enkelt, precis som det brukar när det gäller oss :)

jag som trodde att jag var på väg att bli frisk, trodde helt fel. natten mellan söndag och måndag spydde jag som en gris, och det fortsatte hela måndagen. så det blev inget jobb för mig. idag mår jag bättre, men är fortfarande inte helt okej. jag verkar ha drabbats av någon form av 1-dags magsjuka. maria säger att dom har barn på dagis som har samma så nåt sånt är det nog. men men, idag kunde jag iallafall stå på benen till skillnad från igår, så satt en stund ute i den varma vårsolen :)


två bilder från i lördags :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok men krya på dig miss you and love you!!<333

2009-04-08 @ 19:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback