dagarna går så fort

imorse blev det en promenad med sandrew och lilleman :) väl hemma gjorde jag som jag gjorde igår, köpte färska frallor till frukost. jag har svårt för att äta frukost, men om jag har rört på mig innan och varit vaken ett tag så går det lättare.

efter det så åkte jag ut till hästarna, sandra följde med :) vi pysslade och gosade med fibi och ava. det är som terapi för mig att vara ute hos hästarna, det är så lugnt och skönt.
sen jag kom därifrån så har jag haft mcleod's-maraton. nu ska jag kika vidare på det :)



Kommentarer
Postat av: Katie

Vad fina hästarna var! Jag älskar hästar fastän jag är allergisk. Jag kan inte låta dom vara, men det är alltid värt att ögonen sväller igen :P



Jag kan inte heller äta frukost direkt på morgonen. Jag måste vara vaken typ en timme först

Postat av: Anders

Fina hästar, härliga djur.

Håller med att det är avkopplande att vara hos dem.

//Anders

2009-08-26 @ 21:52:32
URL: http://zebben.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback