igår slog vi klackarna i taket

Igår blev det utgång med Sandra, Moa och Mattias. Vi slog klackarna i taket på Stanleys :) Vi satt på uteserveringen, drack drinkar och dansade tills klockan närmade sig 3. Det blev en lyckad kväll, precis som vanligt :) Var hemma runt halv 4, fixade nattkäk och somnade runt halv 5. 
   Tack alla inblandade för en lyckad kväll, och till siss som kom och hämtade oss :)

Imorse blev det jobb för min del. Dagen gick hyffsat fort och väl hemma så åkte jag och köpte kebab. Det var så gott! Nu funderar jag på om jag ska försöka reda ut mitt hår, det var inte liiiite hårspray jag använde igår. Blir nog en dusch och sen godismys framför tvn. Lite sliten måste jag erkänna att jag är, även fast det blev hyffsat nyktert igår.


Dålig med kameran var jag också, får skärpa mig till nästa gång. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

- härligt ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback