ny vecka; nya saker att se fram emot

hallo
idag blev det en fullpackad dag. promenad med Sara imorse, och sen ut till stallet. lilla Ava bara växer och växer. fort går det också. när siss slutat så joinade jag henne på en repa till stan då hon ville shoppa lite, själv fyndade jag bara ett linne från JC. vi stannade och köpte kina-mat på vägen hem, MUMS!

jag har hittat en del saker från gina som jag vill ha. är lite irriterad att man inte kan betala på fler sätt om man skickar efter från hemsidan. jag betalar inte gärna med kreditkort över internet, utan hade blivit glad om det gick att betala via internetbanken eller faktura. nu går inte det så får åka in och se om jag hittar dessa saker i affären istället. det var vita benvärmare, vit mössa, skärp med nitar på, en lång svart stickad väst osv. 
 

Jag och Fibi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback