den obligatoriska året-som-gått listan

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag vittnade i en rättegång och jag gjorde min första tatuering!

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha 2010? Jag skulle vilja komma bort från Sverige, göra lite fler spontana utlandsresor, men annars har 2009 varit ett perfekt år!

Vilket datum från 2009 kommer du alltid komma ihåg?
Oj, den listan kan verkligen göras lång! Jag såg Jeff Dunham live 8 april, BSB live 4 december, alla utekvällar på krogen med vännerna, kräftskivorna, stranddagarna, midsommar, halloween, resan till skåne och danmark, gröna lund, 2års firande med baby och mycket mycket mer :)

Vad var det största misstaget? Att jag tappade min telefon efter en utekväll, den hittades aldrig..

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder tror jag, och sen det vanliga som mat.

Vad var ditt bästa köp 2009?
Min alldeles egna dator!

Vilka sånger/låtar kommer alltid påminna dig om år 2009? Självklart Rap Das Armas, det har varit partylåten nummer 1 sen jag hörde den på krogen i somras! Men låtar som Possibility med Lykke Li, The things we owe med Takida och Mayhem får mig också att tänka "2009!"

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag vet inte, jag har nog varit både glad och ledsen i år, precis som alla andra år, så det är svårt att svara på.

Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer!

Vad önskar du att du gjort mindre? Det finns inget jag önskar att jag gjort mindre, jag är nöjd med allt jag har gjort!

Favoritprogram på TV? Two and a half men, NCIS, Grey's

Bästa boken du läste i år? Alla Twilight-böcker! Jag har läst dom flera gånger sen i somras

Största musikaliska upptäckten? Paramore, att jag inte har lyssnat på dom förut!

Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson

Vem saknade du detta år? mamma...



Med detta sagt så kan jag bara konstatera att 2009 har varit ett perfekt år!
missa inte bildregnet som dyker upp lite senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback