bakofram på en pulka

idag var burman's här :) baby spenderade dagen med dom i skärholmen medan jag jobbade. dom hämtade upp mig på jobbet och sen blev det middag här hemma. liza visade massa snyggt hon hade köpt, så imorgon förmiddag ska jag och baby in till skärholmen och shoppa lite :)

igår kväll blev det morarundan med siss, vi gick så svetten rann om oss. det var skönt att umgås med henne lite, blir alltför sällan nu för tiden. på promenaden bestämde vi oss för något nytt; att börja dricka nyttiga smoothies. så efter det begav vi oss mot ica maxi till tonerna av dolly parton's I will always love you, och survivor's Eye of the tiger.

nu ska jag och baby gå och spela CSI - hard evidence. han har förvandlat mig till en liten spelnörd haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback