en tidig morgon

klockan 8 hämtade jag upp siss för vi skulle till gnesta och träna. efter träningen åkte vi till café lilla maräng för att äta frukost, mysigt :) sen blev det ytterligare ett stopp för järna's godaste kaffe latte. där träffade vi på sandra och björn, satte oss ner och sällskapade med dom ett tag, riktigt trevligt :)

jag och siss gjorde även upp en deal; jag är chaufför åt henne ikväll, så är hon det åt mig imorgon. så imorgon ska jag gå ut! skönt att för en gångs skull veta att man har skjuts både dit och hem.

nej, nu ska jag gå och fixa iordning mig, och sen blir det mcleod's igen. beroende? ja.
även fast jag har alla boxar så vill jag fortfarande följa det på tv, så man kan säga att jag följer två säsonger samtidigt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback