fredag = krogen, vittnesmål, akuten

kvällen igår var kanon, vi var ett helt gäng som drog till krogen och partade järnet :)
dock så slutade den inte så bra som man velat. kaos utbröt strax före stängning. jag fick en käftsmäll, sara en smäll över ögat och edvin slogs blodig. vi lyckas få ut honom utanför krogen där väktarna stod. polisen kom, tog våra vittnesuppgifter och körde edvin till akuten.
vi andra samlade ihop oss och gick upp till akuten, för att visa vårt stöd. efter mycket kaos och tårar så slutade kvällen på donken (där vi fyra puckon gick i driven haha.) kom i säng 04.30 och somnade strax efter det. idag vaknade jag upp med en svullen läpp, kul.

under dom två minuterna som väktaren höll min hand kände jag mig trygg. men fan att det alltid ska hända något när man bara försöker ha roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback