fredagen den trettonde

fick beröm direkt när jag kom till jobbet idag, av min chef. han tyckte jag hade gjort bra saker i veckan, sånt är alltid kul att höra :) i övrigt var det mycket att göra på jobbet. varor till tusen kom idag och allt skulle packas upp. i tre timmar stod jag enbart med doftljusen, och tillslut blev jag helt yr i skallen av all lukt :/ det var skönt när klockan äntligen slog sex :)

promenaden med sandrew imorse var kall, men trevlig. blev ännu mer skitsnack idag, och det behövs! när vi sen skulle skiljas åt utanför mitt hus, så ville inte lilleman att jag skulle gå, så himla söt hund alltså! vi bestämde att vi ska ses på onsdag igen för en promenad, och vi ska försöka få in minst två dagar i veckan då vi går långpromenader :)

imorgon är det alla hjärtans dag :) jag har alltid tyckt att den dagen varit överskattad. men inte sen jag träffade dennis. kanske är det så, att när man verkligen känner att man har hittat rätt, så känns alla såna där små "högtider" mer speciella? så är det för mig. jag tror att mitt hjärta känner att "det här är rätt" och därför kommer det ett litet pirr i magen inför alla hjärtans dag.

Kommentarer
Postat av: Sandrew

Hoppas att ni haft en trevlig alla hjärtans dag! Vi har STORshoppat på Ikea vi!!

Postat av: Anna

ja den var mysig :) hoppas ni också hade en trevlig dag, på ikea :)

2009-02-15 @ 20:12:37
URL: http://jooonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback