jeans vs. tights

jag har nog aldrig varit en jeansmänniska, speciellt inte sen tights/leggings-modet kom. oavsett väder så tar jag alltid på mig mina tights. (eller varför inte skriva som det låter; tajts) det kan vara kyla, snö eller regn, dom åker alltid på. men hela den här veckan har jag gått i jeans. min omgivning har också lärt sig hur jag brukar klä mig, därför blev jag inte förvånad när min kollega på jobbet i måndags utbrast: "har du jeans på dig?!" idag märkte hon det igen "har du jeans på dig idag igen? låt det inte bli en vana nu, haha" hon däremot är en jeansmänniska, men jag försöker (förgäves) få henne att förstå att även hon klär i tajts. det går sakta, men en vacker dag ska jag få henne att köpa ett par ;)

imorse köpte jag en ny bodyscrub, från LdB. den är kanon! man blir supermjuk av den. köpte dessutom tillhörande bodylotion. så nu är jag nyduschad efter träningen, skrubbad och insmord, så mjuk!

imorgon förmiddag ska jag träffa sandrew för en promenad, så bäst jag går och lägger mig så jag kommer upp.
god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback