let's get this party started

tredje inlägget på en och samma dag; jag är i farten! inte ofta jag skriver mer än ett inlägg / dag, men tänkte att jag skulle försöka börja med det. jag vet ju att min blogg, tillsammans med en kopp kaffe, är morgonnöjet för vissa ;) så då gäller det ju att ni har nåt att läsa. så glöm inte att scrolla ner sen, så ni inte missar nåt :)

jag är riktigt partysugen just nu. det är ju löningshelg i helgen, så är verkligen sugen på att gå ut. nån?
2 partylåtar som rullar just nu;
crossfire - on fire
Al Azif ft. crossfire - lady

Kommentarer
Postat av: maria

Hahahaha, härligt anna! Mysigt med mycket å läsa till kaffet. Hoppas vi syns snart igen, hälsa pappa. kram maria

2009-02-26 @ 11:44:58
Postat av: sara

jag är absolut på till att hitta på nåt iaf. blir ju aldrig av nu för tiden =)

Postat av: anna

maria: vad bra, jag ska göra mitt bästa för att fortsätta i samma takt :) det hoppas jag med att vi göra. jag ska hälsa honom :) kram



sara: vad trevligt :) nej det är ju inte ofta vi ses, så det vore kul :) sugen på att gå ut?

2009-02-26 @ 19:38:05
URL: http://jooonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback