taxi jonsson

inatt var jag chaufför åt M, M & F. första vändan vid tio, andra vid två. kom i säng vid tre, somnade typ på en gång. imorse hade jag kunnat slänga telefonen i väggen när alarmet gick igång. efter ännu en helg med jobb sitter jag här, väldigt trött.

snöstorm sen igår också. halt som fan och inget sikt överhuvudtaget ute på vägarna. vart tog våren vägen?
men jag är inte den som är den, jag och baby gick ut och åkte lite pulka förut, och hade krig i snön, kul :)
var en sväng i skärholmen efter jobbet idag också. det blev en ny plånbok och ett hårband för min del :)

rosa plånbok: New Yorker, 79kr (finns fler färger)
hårband: ej med på bilden (samma rosa som plånboken) Glitter 11kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback