"and so the lion fell in love with the lamb"

alltså jag har fått Twilight noja, det är inte klokt! jag har sett filmen fyra gånger sen i söndags och jag får aldrig nog. jag tycker den är så himla mysig och fin. såg en trailer från tvåan igår på youtube, och jag längtar tills den kommer ut. trodde aldrig att jag skulle kalla mig själv för twilight-fan, men måste nog erkänna att jag är det. 
gick in på cdon.com förut och beställde boken också. tänkte att jag skulle försöka läsa mig igenom serien :)

övrigt då? jobbat idag som vanligt och imorgon är det min sista dag innan semestern. eller ja, sista dagen innan jag slutar också. eftersom min sista semesterdag även är min sista dag innan jag slutar. det ska både bli skönt att bli av med det där stället, men samtidigt jobbigt att inte ha nåt jobb. men det löser sig nog!

nu ska jag och baby kolla på film. (nej vi ska inte se twilight, jag såg den nyss haha)
god natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback