det är dags för fredags-mys

den reklamlåten sätter sig på hjärnan faktiskt. men det stämmer, ikväll blir det fredagsmys :) jag och baby har köpt godis, chips & dip och cola. det ska bli mumsigt! har inte ätit chips på länge så det är jag väl värd ;)

imorgon är det den 25:e vilket betyder att jag och baby har "månadsfirande". så idag köpte jag en liten present, ett läderarmband till honom och ett likadant till mig, så nu har vi matchande :) han blev jätteglad!


och ja, jag är stolt över mina fräknar :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Låter jättemysigt ju :)

Gillar föresten det faktum att du gillar dina fräknar ! Har lärt mig acceptera mina jag med :)

Postat av: Lina

Dina fräknar är jättefina!

2009-07-24 @ 22:45:20
URL: http://hyresfemman.wordpress.com
Postat av: Anonym

fredags mys och jag är inte inbjuden? :O hahaha, är det en laktosfri gräddfil... kvällen var ju som menad för mig? hahah, oh annapanna i love your fräknar! haha hälsa bror min!

2009-07-25 @ 02:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback