Independence day och strumpbyxor

Jag blev glad när jag såg att Independence day går på tv ikväll, det är en av mina favoritfilmer. har sett den säkert 1000 gånger och jag skämtar inte. förut när jag alltid sov själv så var det den enda filmen som fick mig att somna. så tittade på den varje kväll som en "godnattsaga" okej, åter till saken; jag blev glad för då kunde jag titta på den tills jag somnade medan baby och papi spelade. men nej då. märkte att jag inte har 6an på min box, fan tänkte jag. men sen kom jag ju på att jag har den på film! så sitter och tittar på den nu. men min är en inspelning från när den gick på tv för jättelänge sen. så känns som att det är dags att köpa den på dvd.

när jag ändå är på g med mitt natt-babbel så kom jag på att jag köpte lite tjockare strumpbyxor från jobbet häromdagen. det är en av sakerna jag gillar med mitt jobb, när det kommer in kläder från bland annat B-young och Blendshe. att jag då har min personalrabatt är ju helt kanon! så nu har jag två par strumpbyxor inför hösten, great!

ni får ursäkta för det här svamlet, men har inte så mycket för mig. ska kolla vidare på Independence day nu och sen sova, jobb imorgon igen!
god natt :)


de tjockare strumpbyxorna jag skrev om, perfekt till hösten :)


Kommentarer
Postat av: Louise Ewing

hej! vet du någon bra musik som du vill dela med dig av.. artister, band och låtar. jag gillar nästan all musik så det är bara att ge förslag i mitt senaste inlägg i bloggen:).

tack i förhand/ louise ewing

www.louiseewing.blogg.se

2009-07-23 @ 22:55:40
URL: http://louiseewing.blogg.se/
Postat av: maria

den filmen är bra ;D

2009-07-23 @ 23:01:18
URL: http://marialouiseekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback