sorry för dålig uppdatering..

..men just nu känns det inte som att jag har så mycket att säga. men var som sagt hemma från jobbet igår för att vila upp mig riktigt. det var skönt! det fick mig att längta ännu mera till semestern. men idag gick jag tillbaka. har lyckats ordna så att jag inte behöver jobba mina helger under min semester (eftersom dom inte hör ihop med veckorna så var jag tvungen att fixa det själv) så nu är det avklarat.

jag sitter och funderar på min och sandra's roadtrip till gbg. jag vet inte om jag hinner få min bil färdiglagad tills dess, och jag har ju lovat henne en roadtrip och det kräver ju en bil. så ska kolla om jag kanske kan låna någons eller så får jag helt enkelt hyra en ;) för iväg ska vi! vi ska ha så himla kul :)

haha sorry sandra men jag var tvungen ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

de var ju tråkigt att du kanske inte kan fixa den tills vi åker =/ men de löser sig nog =P



fy faaan vilken bild, jag ser ju hemsk ut =P

Postat av: Anna

SV: ja det ordnar sig alltid :)



haha nej då, du ser inte hemsk ut, sådär blir det efter några glas vin och lite cider ;)

2009-07-23 @ 22:52:40
URL: http://jooonsson.blogg.se/
Postat av: sandra

ja vi fixar de =P



haha, de har du nog rätt i, kanske var efter tequilan vi tog ;) då förstår jag mer att jag ser ut sådär ;) =P

2009-07-24 @ 18:31:03
URL: http://sandraa90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback