transformers, de besegrades hämnd

godkväll bloggen ♥

igår blev det alltså Transformers på bio. för att jag skulle få låna marias bil så var jag tvungen att köra in henne och lisa till stan på väg till heron, vilket gjorde att jag fick köra som en blådåre för att hinna till bion i tid. men vi hann och hade hela 15 minuter på oss :) med popcorn och cola i handen slog vi oss ner högst upp i biosalongen. filmen var precis som jag förväntat mig: kanonbra! den var spännande genom hela och vid två ställen höll jag på att börja grina. dock så kändes den lite lång, men det kan bero på att jag blev kissnödig efter 1 timme, men ville inte gå ifrån.



nu har jag precis ätit och snart börjar paris hilton's my new bff så tänkte titta på det. vet redan vem det är som vinner men kan vara kul att titta på det ändå, drama drama drama ;)

Kommentarer
Postat av: KAWAiiKAi ~

sen så fattade jag typ inget när jag såg den, haha :3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback