helgens aktiviteter

hallo bloggen
nu är ännu en jobb-helg avklarad. igår efter jobbet åkte jag och baby upp till skärholmen en sväng. på den korta tiden vi var där hann jag köpa en lång mjukiströja från bikbok och en svart top med dragkedjor på från cubus :)

senare på kvällen vankades det utgång med Sandra och Fie. popcornfest på O'learys. vi var som vanligt väldigt optimistiska om tiden vilket gjorde att vi fick springa till bussen. snäll busschaufför som såg det och väntade på oss mitt på gatan :) väl inne på O'learys så fick vi jättegoda drinkar, popcorn, jordgubbar, melon, vi shottade tequila och dansade till bland annat mayhem och rap das armas tills fötterna började brännas! bra musik spelade dom också måste jag erkänna; blandat gammalt och nytt vilket jag gillar. så många plus för det :)
vi tog taxi hem och var hemma runt halv tre. vaknade vid 9 imorse och var pigg, mådde inte dåligt alls. men har hört från säkra källor att mina partypolare inte mådde riktigt lika bra ;) men nu efter jobbet så är jag hyffsat trött och så har jag gått och blivit förkyld. jobbigt jobbigt :(




Kommentarer
Postat av: sandra

fy fan va kul vi hade =P de blev en toppen kväll, men blev lite för mkt att dricka, fy fan va jag mådde illa hela dagen idag, kunde inte äta något förrän ca 18.30 =P men men, de får vi göra om ;) men inte för mkt dricka =P gu va minnesluckor jag har, har ju gjort massa saker jag inte visste att jag gjort =S hehe, men man har mått som man förtjänat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback