does it look like I care?

sitter nu och kollar runt på lite allt möjligt, tex utlandsresor. skulle vilja åka bort en vecka till något varmt land och bara få sola, bada och vila upp sig. men det får isåfall bli om några veckor, så ska kolla lite sista minuten sen när jag blir arbetslös.

sitter nu och pratar med sandra, och vi funderar på att ta våran utekväll på lördag. stanleys har carneval tema och det lät skitkul, löningshelg och allt :) men vi får se..

jag försov mig imorse, men jag orkade verkligen inte bry mig. jag kom ju i tid för att hinna göra allt som ska göras innan öppning, så what the hell liksom. så det har varit lite segt idag. jag längtar verkligen till min semester. det är bara den här veckan kvar och sen en till. sen är jag leeeeedig. hoppas att det kan dyka upp någon sommarvärme då. just nu känns det ju som höst ute, burr..

ikväll blir det godis framför en bra film tänkte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback