walk the line

det blev en kväll hos sara igår. vi kollade på bedtime stories och åt ostbollar. en riktigt trevlig kväll :) kom hem från henne vid ett tiden inatt, så det gjorde att jag sov väldigt länge idag. men det var bara skönt att få sova ut för en gångs skull! vaknade av att frida messade mig och frågade om jag ville med ut till hästarna. så det blev en heldag där idag :) vi provade tömköra Ava och så fick barnen rida lite. vi fikade hos hennes föräldrar och så ville dom bjuda på middag, men då kände jag att det var dags att åka hem för min del. väl hemma så åkte jag och baby till ica maxi och köpte lite billiga filmer, och sen beställde vi pizza. nu kollar jag på walk the line men tänkte nog försöka sova snart. jag har så ont i ryggen så det kommer bli en jobbig dag på jobbet imorgon om det inte ger med sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback