hon var vacker, han var stolt

nu har jag bättrat på solbrännan ytterligare (den lilla jag hade sen innan) baby sprayade mig precis med min tan can, och än så länge känns det bra. får se imorgon hur det blir :)

imorgon förmiddag ska jag och baby en vända till stan. dels förbi systemet och kirra allt till fredag, och dels förbi stan då det var så länge sen jag var där. känner hur det kliar i fingrarna. shopping-anna måste ut i butiker! haha.
efter det blir det jobb, sista dagen för den här veckan. efter jobbet blir det direkt upp till stockholm för att hämta liza och eventuellt anette. dom ska vara här över midsommar, och det ska bli riktigt trevligt :)

midsommar kommer firas här hemma. fick precis en inbjudan av tommy att "ta med mig grabben och ett par tjejer och komma till mölnbo" på fredag. det är ju bra att ha en reservplan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback