midsommar 2009

efter att ha stått på motorvägen med rykande motor halva torsdagskvällen så såg jag verkligen fram emot midsommar. och trots vädret så blev det kanon! vi satte upp partytält och sen myste vi ihop på altanen. vi åt god mat och drack gott. precis som det ska vara på midsommar :) jag låter bilderna tala för sig själva.

jag i min nya rosa klänning från MQ

baby, liza, anette och jag :)

pappa, farmor & farfar                                        baby & jag

dennis serverar maten :)

mycket dricka blev det

bäska droppar blev det självklart också (så jävla äckligt) , och efter några snapsar kan man bli såhär:

som sagt, efter några snapsar..


hoppas att alla andra hade en trevlig midsommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback