onsdag

jag hade skrivit ett inlägg imorse, men det ville inte publiceras. så får skriva om det.

imorse blev det en promenad med sandrew, rebecka och lilleman :) våran sista på några veckor då dom åker till gotland på semester. så får helt enkelt masa mig ut på promenader själv, måste ju fortsätta röra på mig, haha.
solen skiner idag med och det är faktiskt varmt ute! men har hört att det ska bli dåligt väder igen, men man kan ju alltid hoppas att det håller sig iallafall över midsommarhelgen då jag är ledig :)

nu står papi och grillar, och jag ska plantera om mina vattenmeloner som jag håller på att odla. ska bli mycket intressant att se om det lyckas bli något av dom. om dom tar sig så ska jag gödsla dom mycket så jag får stoooora meloner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback