lördag lördag lördag lördag

idag blev det en heldag i skärholmen med sara (haha våra inlägg börjar likadant) det blev mycket shopping och god lunch :) äntligen fick vi chansen att snacka massa skit ;)
jag kom hem med 2 par tights från H&M och en kjol från Gina tricot. plus dricka från glasbanken förstås!

men dagen är inte över för våran del, utan lite senare ska jag hem till sara för en riktig tjejkväll, det var länge sen :) vi ska bland annat färga håret på henne och tror även jag ska kila till affären och köpa till mig med, behöver göra nåt åt utväxten. så håll utkik i våra bloggar för "hit eller miss" senare ikväll ;)

you will always be my best friend <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

you will always be mine to <3



jag satsar på miss :P haha

2009-03-28 @ 18:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback