torsdag

blev en lång och härlig promenad med sandra och lilleman imorse i det mysiga vårvädret :) väl hemma igen så bänkade jag mig framför några avsnitt av mcleod's innan jag gick till jobbet. invigde även våran nya high-tech brödrost. var så länge sen jag åt rostade mackor, det var mums!

tyvärr så börjar jag få ont i halsen :/ men jag härdar ut för på måndag fyller jag år så i helgen vill jag parta gärnet! så för stunden bryr jag mig inte om att jag har ont i halsen och lungorna när jag hostar. dessutom behövs jag på jobbet. imorgon blir det jobb mellan 9.15-18.15. det känns bra att jag fått jobba några timmar extra den här månaden :)

nu tänkte jag gå och lägga mig och förhoppningsvis hinna kolla på ett avsnitt av mcleod's innan pappa och dennis har spelat klart. vilka nördar dom är ;) haha

lägger upp ett kort på lilleman från i tisdags, den lilla bushunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback