back again

..for the moment. fick lana en dator av pappa, som har engelskt tangentbord och lite halvsuddig skarm. sa det ar lite svart att skriva haha.
igar akte jag och sandra helt spontant in till krogen. var hur kul som helst! crossfire var pa stanleys sa vi drog dit dar vi dansade och partade! var hemma i jarna vid 2 tiden, sa det blev en lagom sen kvall. tack sandra, det gor vi om!

rapapapapaapa, what! HAHA

nej, jag aterkommer nagon dag om jag hittar en dator att lana!
baby jag saknar dig <3

Kommentarer
Postat av: sandra

ja de måste vi göra =)

haha den låten var helt sjuk =P

Postat av: Sandra, Björn, Lilleman och Rut

Wellcome back! (stavning? :P) promenad snart??? puss

2009-05-25 @ 09:13:48
URL: http://lillemannen.zoomin.se
Postat av: Anna

sandra: haha ja! jag vill ha den låten, måste försöka få tag i den :)





sandrew: tackar :) ja absolut måste vi gå snart. känner mig riktigt lat som inte gått våran 2-timmars promenad på länge :P puss

2009-05-28 @ 22:02:26
URL: http://jooonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback