måndag

vaknade klockan 7 imorse och kunde sen inte somna om. chefen ringde och frågade om jag kunde jobba hela dagen. men jag hade lite planerat så vi kom överens om att jag skulle jobba förmiddag och sen sluta klockan 2. jobbtimmarna gick ovanligt fort och efter jobbet åkte jag och baby till skärholmen och södertälje. jag var på jakt efter shiny strumpbyxor till på fredag. hittade ett par så får hoppas att det blir bra :) köpte även en oversized t-shirt på H&M.


jag förstår inte hur jag kunde vara pigg så tidigt imorse. jag kom hem vid 22-tiden från stallet igår kväll, efter en svettig och snabb (!) promenad i skogen med hästarna. sen somnade jag inte förrän halv 2. så det är inte likt mig att då vara pigg klockan 7 på morgonen! det är väl all energidryck jag dricker på dagarna.

munsår har jag fått också. som att förkylningen inte är nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback