sjuk

ja, så har man gått och blivit sjuk.. igen..
har kämpat mig igenom helgen på jobbet. väl hemma idag så blev det alvedon och sängen. slocknade på en gång. vaknade upp lite piggare, men fortfarande ont i halsen och förkyld. pain!

nu har jag precis beställt lite saker från happyhair.se. bland annat microringar så jag kan återanvända mitt löshår. vill inte limma fast det igen, för det slet som fan på mitt egna hår. så nu ska jag testa något nytt. helst av allt ville jag beställa hår som man bara knäpper fast i sitt egna, men det var ju så dyrt! så det fick bli det här istället. tänkte sätta i det till sandras studentskiva, och förhoppningsvis sitter det även i till hennes studentdag :)

nu börjar det bli jobbigt för mig att sitta upp, så det blir en tallrik glass framför en bra film tror jag. förhoppningsvis mår jag bättre imorgon när jag vaknar.

Kommentarer
Postat av: Sandrew

Lova att du blir frisk snart så du får träffa Rutan!

Postat av: Sandrew

Lova att du blir frisk snart så du får träffa Rutan!

2009-05-03 @ 22:23:07
URL: http://lillemannen.zoomin.se
Postat av: anna

absolut! jag är snart helt frisk så då får vi gå promenaden så jag får träffa henne :D

2009-05-04 @ 21:44:55
URL: http://jooonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback