torsdag

Fullt upp hela dagen!
imorse blev det promenad med sandrew (+ hennes två hundar) och moa. det var trevligt :) much to talk about!
väl hemma så bänkade jag mig framför mcleod's döttrar. jag grät som ett litet barn ! ojoj vad jag grinade. papi och baby var ute och åkte, tur var väl det så jag kunde grina ifred haha.

direkt när mcleod's var slut så gick jag till jobbet. jobbade till klockan sex och sen åkte jag till frida där jag blev sittandes några timmar med chips, cola och hockey. sen gick vi till stallet för att ta ut hästarna. första gången Ava gick med grimskaft. hon gillade det inte! slängde sig hit och dit och vid ett tillfälle höll hon på att förstöra två nissan skyline! (ja, en som bor vid stallet har typ 10 såna bilar) vi blev lite nervösa där ett tag, men det ordnade sig.

när jag var på väg hem från stallet kom jag på att jag inte ätit något idag. drack endast en smoothie innan jobbet. så jag har fungerat på luft idag kan man säga. svängde förbi statoil och köpte chips och en tidning. vid 22-tiden var jag hemma.

nu sitter jag här med en kaffe latte och ska alldeles strax lägga mig i sängen och kolla på film. imorgon bitti blir det en promenad med sandrew, lilleman och rut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback