vi dansade tills skorna åkte av

i fredags var det dags för sandras studentskiva i stockholm. maten var god och sällskapet var kanon! blev lite drygt efter maten att sitta och vänta på att själva skivan skulle börja. men vi besökte baren för att fördriva tiden haha. efter ett tag kom jag och sandra igång på riktigt! vi dansade tills skorna åkte av ;) vi fixade så det spelades schlager och gammal musik hela kvällen. dock var det inte så mycket folk, men det blir vad man gör det till och jag hade roligt. efter skivan blev det efterfest i högdalen, mycket trevligt :) vi blev hämtade där och var hemma i järna vid halv 5. somnade på en gång.. upp i lördags och jobbade, likaså idag söndag. igår kväll kom emma hit :) vi lirade basket till fram emot 23-tiden, då vi körde henne till stationen.

tog knappt nå kort i fredags, men det första hittade jag på facebook och det andra på kameran :)


basket i lördags: jag och emma                                                   baby och jag


Kommentarer
Postat av: sandra

vi dansade verkligen tills skorna åkte av, gu va kul jag hade =) är jätte glad att du o sara följde me =P

Postat av: anna

haha ja verkligen! men det var skönt att dansa utan. jag är glad att du bjöd med mig också :) den där kvällen får vi göra i repris, fast på en krog i stan så man inte kommer hem så sent :P

2009-05-17 @ 22:49:29
URL: http://jooonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback