första advent

Vad fort tiden går! Det är redan första advent, men fortfarande ingen snö. Jag tror inte vi kommer få någon till jul, kommer det nu så hinner det ändå försvinna. Jag har iallafall köpt en del julklappar! I år tänker jag inte vara ute i sista stund som alltid. Har mina vänner och min familj kvar ungefär, men resten är fixat! Well done Anna ;)

 

Igår efter jobbet åkte jag ut och red, blev klar rätt snabbt men fastnade där då siss skulle rida lektion för Frida. Det ville jag inte missa för man får alltid lite tips från Frida när man sitter och tittar på.

Väl hemma så åkte jag till Sara för lite OC-tittande :) Mycket snacks och cola hade vi, och vi plöjde igenom några avsnitt innan jag blev så trött så det var dags för mig att åka hem. Men i mellandagarna kör vi dygnet runt!

Om en halvtimme ska jag börja knalla ner mot jobbet, drygt. Förkylningen börjar smyga sig på och halsen gör sig påmind att den existerar, vill inte bli sjuk nu...


Me and Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback