julklappsinlägg

Jag fick ett telefonsamtal från svärmor (haha jag driver med dig maria ;D) för någon timme sen. Frågan löd: vad önskar du dig i julklapp? Jag svarade som vanligt: jag vet inte. Men så lätt slapp jag inte undan. Hon hade ju läst i min blogg att jag tex önskar mig böcker, så på så sätt är det smart att ha en blogg :)

Men jag måste tillägga: OM jag skulle få twilightböckerna på engelska så vill jag ha dom med rätt omslag, alltså INTE med skådespelarna utan med samma omslag som dom svenska böckerna. Och helst i pocket. Så, nu fick jag det sagt också, hehe.

Vad mer önskar jag mig? Hmm, sista McLeods boxen, en ny digitalkamera (jag har skrivit upp några men pappa måste hjälpa mig att välja ut den bästa!), presentkort på Gina tricot eller H&M (eller skopunkten om det går?) Annars vet jag inte. Det finns säkert en hel del som man egentligen vill ha, men bara för att det är jul så kommer man aldrig ihåg..


Nu ska jag bara få ur mina nära vad dom önskar sig och sen sätter jag igång. Jag ÄLSKAR att julhandla och göra folk glada :)


Kommentarer
Postat av: maria

tack svärdotter.... ;-) nu fick jag mer tips. hahahahahaha nu vart vi 20 år äldre bägge två, blääää...

2009-11-28 @ 08:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback