last night

Gårkvällen blev som vanligt kanoners! Vi drog till Hamn och där var det drag. Dom spelade GRYMT bra musik, vilket resulterade i att vi dansade och sjöng som aldrig förr!

Kvällen kunde dock ha slutat på ett annat sätt, men det är inget som behövs tas upp här. Men för min del löste det sig iallafall. Trots att mitt minneskort till kameran inte funkar längre (tappade först bort kameran och efter att alla letat som galningar så befann den sig i Saras ficka ;P sen tappade jag kameran så minneskortet flög ut, men såg inte det förrän folk hade trampat på det, suck!)

Nu ska jag åka ut till stallet och rida en sväng, fast jag är dööööödstrött, och sen ska jag hem till Sara för lite OC-tittande ♥

Ett kort från gårkvällen iallafall, ska se om jag kan försöka rädda resten sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback