grillparty (på hösten)

Den här helgen har verkligen varit helt underbar! Igår blev det middag med folket på mölnbovägen. Till en början var vi bara 5, men senare kom det mer folk och vi drog fram kortleken för att köra ölspelet. Där blev vi sittandes ett bra tag, och det slutade med tjejerna mot killarna ;)

"men vi har 5 garderober hemma, 2 är saras och 1 är min...hm..?" HAHA alltså det var verkligen kvällens citat. Man garvade tills man tappade andan (men kanske svårt att förstå poängen om man inte var där)

Som vanligt var det inte min kamera som gick varm så dessa får duga tills jag kan norpa kort från dom andra.


baby och jag

Sara, the grillmaster


Kommentarer
Postat av: Anonym

grillmaster indeed! ;) haha. Vi måste gör om det nån gång snart. Kul som fan var det! :D

2009-09-27 @ 20:10:01
Postat av: Anna

klart du var, det blev ju supergott ;)

ja det får vi verkligen göra om, jag hade skitroligt :D

Postat av: Anna

klart du var, det blev ju supergott ;)

ja det får vi verkligen göra om, jag hade skitroligt :D

2009-09-27 @ 21:34:44
URL: http://jooonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback