sista september

Idag har det varit en lugn dag. Farmor fick komma hem från sjukhuset idag och det känns skönt att hon är hemma hos farfar igen.
Lägger upp en dagens outfit, för då får jag med det jag köpte när jag var i stan igår som jag glömde lägga upp.


- jacka, H&M (likadan som jag hade ute i fredags som jag lånat av Sara. den var så fin så köpte en likadan!)
- kofta & strumpbyxor, H&M
- skor, skopunkten (gillade den söta detaljen med rosetten bak. sen ville jag ha ett par med kort skaft och utan klack. är extremt nöjd!)

Jackan och skorna är nya (+ ett par svarta "converse" från skopunkten), sen köpte jag även ett par vantar. Bra att ha nu när kylan verkar vara här för att stanna. Ska ladda upp med vantar i andra färger, halsdukar och mössor också, men det får bli när snön kommer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejjj



det är såhär att jag kör för fullt nu och försöker ta det förbaskade körkortet, är bra på att köra men det låga jsälvförtroendet tar kål på mig, då jag sabbar allt när jag bilr nervös, men jag läste inlägget då du klarade det STORT GRATTIIS :), nu återser det och se för mig då, har redan blivit kuggat två gånger men det var i stockholm så jag har tagit nåra körlektioner i södertälje och fösker oclkså att övningsköra där, så skulle du kunna ge någrea platser där det är bra och övningkära samt berätta om hur din runda var, skulle VARA GRYM TACKSAM <3

2009-09-30 @ 19:01:21
Postat av: sara

visst är den fin?! ;) har du kvar min förresten? :P

Postat av: Anna

Sara: ja den är fin :D yes, jag har kvar din, så bara säga till när du vill ha tillbaka den :)

2009-09-30 @ 19:35:13
URL: http://jooonsson.blogg.se/
Postat av: sara

okej, då vet jag var den är :) bara innan vi ska till nyköping, då ska jag ha den! :D

2009-09-30 @ 22:15:01
URL: http://flooodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback